sâmbătă, 5 martie 2011

De weekend - Theo Jansen

Ca o continuare la articolul de ieri: Kinetic Sculptor - arta de a crea creaturi. Cu multumiri pentru recomandare lui Valentin (duhul).



P.S. Rog luati in considerare ceea ce spuneam AICI inainte de adaugarea unor eventuale comentarii. Va multumesc.

11 comentarii:

  1. Sunt pe langa post dar nu cred ca vreti sa ratati asta:
    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:027:0039:01:RO:HTML

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am inteles exact ce este: evaluarea securitatii datelor pentru un schimb de informatii dintre UE si Israel ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Directiva 95/46/CE a Parlamentului European și a Consiliului privind nivelul de protecție adecvat asigurat de Statul Israel privind prelucrarea automată a datelor cu caracter personal.

    Statul Israel asigura protectia prelucrarii datelor cu carater personal ale cetatenilor UE. Deci Israel are acces la datele cu caracter personal ale tuturor. De ce? De ce un stat care nici macar nu este membru? Si vorbim de date personale aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Banuiesc ca si US sau Rusia sau alte state au acces la datele respective. Oricum, faptul ca Israelul are acces la niste date mi se pare prea putin relevant. In lumea de azi cu internetul si cu wikileaks si cu toate teoriile care le stim sa-ti imaginezi ca circulatia informatiilor mai poate fi limitata este o iluzie.

    RăspundețiȘtergere
  5. offtopic: fiind martie, argintul e ca un iepure la burse :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Daa.. e nebun rau, nu ca n-am fi fost preveniti asupra iepurelui de catre.. ursuleti... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce parere ai de vreme?
    M-am saturat de frigul asta si cu toate activitatile solare din ultima vreme ar fi fost cazul sa nu mai suferim :(.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dap, curioasa treaba. De vreo doua saptamani stau si eu cu ochii pe termometre.

    Ce-i drept ei anuntau minus optisprezece saptamana trecuta iar la Brasov n-am avut mai jos de minus sase. Si in restul tarii au fost cel mult minus opt, ba vineri-sambata erau chiar plus 10-15 la soare pe la noi.

    Deci ceva efect au avut eruptiile, chiar daca nu asa tare cum ne asteptam de la trei bucati extrem de puternice. Sa vedem daca si martie se incheie fara depasirea temperaturilor medii, ca si in toamna efectul a fost un pic intarziat: erputii pe 16 oct, efect abia in noiembrie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Donache spunea...
    off topic (dar nu foarte)
    http://www.flixxy.com/gm-hy-wire-concept-car.htm
    Filmarea e mai veche dar masina e si mai veche - ianuarie 2002. "In 2003, General Motors stated that it was confident that it could produce a commercially viable model by 2010"

    Apoi a urmat "The next-generation hydrogen car was unveiled at the Detroit auto show in 2005 and at that time was called the “GM Sequel;”
    http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_Sequel

    Prin 2007: "the chief engineer of the GM fuel cell project announced that they would begin building a production version of the Sequel by 2010"
    http://green.autoblog.com/2007/02/10/gm-to-produce-sequel-fuel-cell-vehicle-by-2010/

    S-a avansat intre timp "Chevrolet Equinox Fuel Cell Passes 1 Million Miles". Asta nu pare sa fie drive by wire dar totusi.

    Ce mi se pare foarte imortant la modelele drive by wire cum sunt primele 2 de care am amintit e ca par mult mai simple ca si componente. As zice ca si din acest punct de vedere sunt ecologice. Teoretic nu ar trebui sa coste mult ca materiale si manopera dar probabil costurile cu R&D va mari foarte mult pretul.Din pacate incepand cu Sequel au inclus si baterie, ceea ce scade factorul eco.

    Eu am ramas surprins de aceste masini, nu stiam de ele. Voi?

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, primul filmulet il mai vazusem pe vremuri. Imi aduc aminte de ideea de a putea schimba caroseriile dupa bunul plac. Chiar daca minime cerinte de siguranta ar trebui respectate, cred ca ar revolutiona lucrurile.

    Normal ca e un concept mult mai eficient. Cu ajutorul drive by wire scutesti o gramada de cablaraie si constructia este mult mai simpla. Este inca un exemplu ca se poate, numai sa vrem.

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca Ford ar fi stat sa testeze Model T 10 ani precum face GM cu drive bye wire si fuel cell nu stiu unde ajungea... sigur nu realiza ce se stie.
    La ce le trebuie testare de 1.000.000km?!? Oare ce model de masina lansat pe piata e testat atat de mult? Ok, sistemul e nou dar... chiar asa? Ar trebui sa invete de la producatorii de soft, lanseaza produsul si il testeaza cumparatorul, mai vine la service, mai updateaza cate o piesa :)
    In plus, vad ca testeaza tot timpul in conditii termice optime - California.

    RăspundețiȘtergere